Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BURDUR VALİLİĞİ
T.C. BURDUR VALİLİĞİ
T.C. BURDUR VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Görev Yapmış Valilerimiz Valilik Birimleri Kurumsal Kimlik İl Protokol Listesi
  • BURDUR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNCEL
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları Basın Bültenleri ve Açıklamalar Yönergeler Valilik Kararları Burdur İl Afet Risk Azaltma Planı
  • İLETİŞİM
°C
13
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ahmet MAİLOĞLU
        • Mehmet TÜRK
        • Ökkeş Furkan KARAKURT
        • Alp Eren YILMAZ
        • Emre ÇİFCİ
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Valilik Birimleri
    • Kurumsal Kimlik
    • İl Protokol Listesi
  • BURDUR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNCEL
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Basın Bültenleri ve Açıklamalar
    • Yönergeler
    • Valilik Kararları
    • Burdur İl Afet Risk Azaltma Planı
  • İLETİŞİM
 

Uyuşturucu ile Mücadele Değerlendirme Toplantısı Yapıldı.

17.01.2020
Vali Hasan Şıldak başkanlığında “Uyuşturucu ile Mücadele Değerlendirme Toplantısı” gerçekleşti.
 
Öğretmenevi'nde gerçekleşen toplantıya başta Vali Hasan Şıldak olmak üzere, Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, Cumhuriyet Başsavcısı Özkan Gürdoğan, ilçe kaymakamları, İl Jandarma Komutanı J. Alb. Orhan Kılıç, İl Emniyet Müdürü Ümit Bitirik, kurum müdürleri ve STK temsilcileri katıldı.
 
Vali Hasan Şıldak, toplantının başında yaptığı konuşma sonrası kurum müdürleri yapılan çalışmalara ilave olarak görüş ve önerilerini sundular.
 
Vali Hasan Şıldak toplantıda yaptığı konuşmada; “Bilindiği gibi uyuşturucuyla mücadele, devletimizin, hükümetimizin en önemli gündem maddelerini oluşturmakta, tıpkı terörle mücadelede olduğu gibi. Pek çok benzeri toplantıları icra ettiğimiz gibi bugünd de yine İçişleri Bakanlığımızın 9 Ocak tarihli talimatı çerçevesinde ilimizde belediye başkanlarımız, başsavcımız, ilçe kaymakamlarımız, Üniversite Rektörlüğümüz, İl Jandarma Komutanımız, İl Emniyet Müdürümüz ve ilgili diğer kurum müdürlerimizin değerli katılımıyla gerçekleşen toplantımızın bazı gündem maddeleri var. Bu gündem maddeleri üzerinden ilerleyerek ilimiz genelinde yürüttüğümüz bu alandaki mücadele ve bütün faaliyetlerin daha koordine edilmiş, daha işbirliği içerisinde yürütülmesine ilişkin bazı kararlar alınması ve doğrultuda yol almamız gerekiyor. Bu itibarla aynı toplantının bütün ilçelerimizde de benzerinin 22 Ocak tarihinde kaymakamlarımızın başkanlığında yapılacağını da belirtmek istiyorum. Yine ülkemiz genelinde bu uygulama yapılmış olacak. Kısa bir sunumumuz var,  burada uyuşturucuyla mücadele konusunda Burdur İli genelinde son 1 yıl içerisinde yürütülmüş olan faaliyetleri, 2018 yılıyla da kıyaslayarak, sizlere göstermek istiyoruz. Bu faaliyetlerin bir kısmı eğitime yöneliktir. Bir kısmı doğrudan uyuşturucuya yönelik mücadelenin kolluk birimlerimiz polisimiz, jandarmamız tarafından hayata geçirilen boyutlarını aktarmaktadır. Bir bölümü belediyelerin, Milli Eğitim’in aldığı tedbirlere yöneliktir. Bütün bu tedbirleri ne ölçüde alabiliyoruz? Bunlarda ne kadar başarılıyız? Nasıl sonuçlar doğuruyor? Bugün bunları görme fırsatımız olacak.

Metruk binalar biliyorsunuz  yıkılmaya yüz tutmuş ve tehlike arz eden bilhassa şehirlerde il ve ilçe merkezlerinde yıkımı ve ıslahına yönelik çalışmaların gözden geçirilerek, yürütülen iş ve işlemlerin değerlendirmesi noktasında, uyuşturucu kullanımı ve satışı açısından riskli olan, park ve rekreasyon alanlarına girerek güvenlik kamere sistemlerinin kurulmasıyla, cadde sokak, park ve rekreasyon alanlarının yeterince aydınlatılmasına yönelik çalışmaların gözden geçirilmesi, öncelik derecesine göre belirlenen okullara, güvenlik kamerası sistemi kurularak kent güvenlik yönetim sistemine bağlantının sağlanması, entegrasyonu sağlanamayan okullarda ise , güvenlik kamerasının kurulmasına ilişkin ilimizdeki son durumu ele alacağız. Bir başka gündem maddesi okul ve çevrelerinde güvenliğin artırılması amacıyla, okul irtibat görevlilerinin etkin çalışmasına yönelik  planlamaları değerlendireceğiz. Özellikle okul ve çevrelerinde illegal  yollardan sigara satışı yapma ihtimali bulunan ve öğrencilerin de muhtemel uğrak yeri olması görülen, cafe, internet- oyun salonları gibi yerlerin denetlenmesine ilişkin çalışmaları gözden geçireceğiz. Uyuşturucuyla mücadelede başta Yeşilay başta olmak üzere STK lar ile işbirliğini ele alacağız. Özellikle gençlerimizi etkilemesi muhtemel, bağımlılık yapan maddeler hakkında özellikle yeni olarak tanımlayabileceğimiz ama en tehlikelilerinden  biri olarak karşımıza çıkan madde hakkında bir bilgilendirmemiz olacak. Özellikle bu konuda okul yöneticileri ve öğretmenlerimizin dikkatinin çekilmesi isteniyor. Ayrıca il genelinde uyuşturucu arzının engellenmesinde yapılan çalışmayı ve gelinen noktayı, bu konuya ilişkin gelinen noktayı, çalışmaları 2018, 2019 yıllarını kıyaslama yaparak 2020 yılında yürüteceğimiz çalışmalarımıza ışık tutması konusunda da bir çıkarımda bulunacağız” dedi.

Madde bağımlıların mekanı haline gelen metruk binalar konusunda yapılan çalışmaları, ilçelere göre istatistiki rakamlarla ortaya koyan Vali Hasan Şıldak; “Metruk binalar ilimizde belli aşamaya gelmiş durumda. Özel İdare olarak biz yapılmış olan çalışmaları sil baştan yeniledik. Son bir yılda metruk bina tespitlerini Özel İdare sorumluluk alanında köylerimizde 5 katı oranında bir artırım yaparak çok yüksek rakamlara ulaştık. Özel İdaremizce tespit edilen yapı sayısı 1829. Bu 1829 metruk binanın yıkılma tehlikesi gösteren, kullanılmayan boşaltılmış, hem mal ve can güvenliği açısından çökme riski bulunmasından hem de her türlü kötü amaçlı kullanım amaçlı tehlike arz eden riskli olan bu yapıların, şu ana kadar 868’i yıkılmış durumda. Bu son 6 ay içerisinde yaptığımız çalışmanın sonucudur. Geriye kalan yıkılması gereken bina sayımız 961. Muhtarlıklar nezdinde kaymakamlıklarımız nezdinde yıkım çalışmalarımız aralıksız devam edecek” diye konuştu.
 
Belediye sınırları içerisinde 251 metruk binanın mevcut olarak tespit edildiğini sözlerine ekleyen Vali Hasan Şıldak; bu binalardan 132’sinin yıkıldığını belirtti. Geriye kalan binaların yıkılması gerekiyor” dedi.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • Resmi İlan Portalı
  • Burdur Valiliği Etkinlikleri
Konak Mahallesi Taksi Sokak No:1 P.K.: 15200
0248 233 10 79
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız